In The Jungle

For noen få dager siden tok en indisk venn meg med ut for å vise meg en side av Jaipur som jeg ikke hadde sett før, nemmelig det dem her kaller jungel! I det jeg gikk inn i dette avlukkede området så jeg masser av påfulger løpe fritt bare få meter ifra meg.. Da vi hadde kommet lengre inn i skogen var vi plutselig omringet av masse aper og en hel gjeng med bambier!

ENGLISGH: A few days ago an indian friend of mine tock me out to show me a side of Jaipur that was yet to be seen, the jungel! In the moment we stepped into the closed area I saw a bunch of peacocks running in the wild just a few meters in front of me.. When we got longer into the jungle we were all suddenly surrounded by a lot of monkeys and a big gang of bambies!

IMG_0709IMG_0711IMG_0713Det var en ganske så fin dag for å så det på den måten, dyrene virket å være ganske så menneske vante så jeg kunne ha tatt på dem om jeg ville. Apen dere ser på siste bildet gikk bare noen få cm ved siden av meg..

ENGLISH: It was a very nice day to put it like that, the animals seemed to be pretty used to humans so if I wanted I could touch them with no problem. The monkey you see on the last photo was walking just a few centimetres besides of me..

I had a lot of fun!

-Namaste

Leave a Reply

