Romance

God Kveld Bloggen!

Dagen idag har gått til eksamens arbied, noe som vil si at jeg har sotte bak pcn og skrevet om norges geografi+ en engelsk oppgave hvor jeg skal skrive om forhold mellom feks det jeg kommer til å skrive om, forholdet mellom meg og min fantastiske mor. Etter dette veldig kjedelige arbeidet trengte jeg en pause, så da gikk meg og min gode partner Marianne en tur på senteret world trade park for å gå på kino! Filmen vi valgte å se idag var en hindi film ved navn “Shudhh Desi Romance”, en film som ble spilt inn i byen hvor jeg bor, så den skal jeg kjøpe. Under den romantiske filmen som ble spilt av var det både romance på lerret og i kinosal der meg og Marianne satt ved siden av et ektepar og ved siden av der igjen satt de tre guttene som hadde fulgt etter oss og stirret oss ned helt til kinosalen. Indere er underholdene.

ENGLISH: Good Evening Blog!

Today has been dedicated to exam work, something that means that I have been sitting behind the computer while writing about Norwegian geography+ an english task where I have to write about relationship as for example what I am going to write about, the relationship between me and my fantastic mother. After all this boring work I needed a break, therefore me and my good partner in crime, Marianne, went to the shopping mall named world trade park to go to the cinema! The movie we chose to watch today was a hindi movie named “Shudhh Desi Romance”, a movie that was made where I live, so I am definitely buying that movie.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Her satt da Helene den pene og gjorde lekser igår! Noe som jeg forsovidt gjør nå også! Grunnen til at jeg sier satt er fordi at dette inlegget egentlig ble skrevet igår, men så var den en så kjempe snill person som gikk og slo av internettet og jeg hadde dermed ikke mulighet til å poste noe.

ENGLISH: This is where Helene the pretty one did homework yesterday! Something that I am still doing today. The reason why I say yesterday is because this post was supposed to be posted yesterday, but then a loving soul sent from god turned of the internet, so therefore I could not post this.

AND BTW EVERYONE, this weekend I am traveling to a place named Pushakr, where I am going to ride a camel and sleep in the desert. So look forward to the next blog posts that is coming up!

-Namaste from India

One thought on “Romance

Leave a Reply

