Norwegian Lan

Lørdagskvelden har idag gått til prating, godterispising og latter mens vi har sotte bak hver vår data skjerm! Den ideelle aften for meg, Marianne og Villemo. Nesten da, om bare tyskerne ikke hadde vært her, men jeg klager ikke!

ENGLISH: The saturday evening has been dedicated to chatting, candy and laughter while we have been sitting behind one computer screen each! The ideal evening for me, Marianne and Villemo. Almost, if the germans where somewhere else, but I am not complaining! SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCLan høres jo ganske så nerdete ut, det kan jeg forsikre dere om at det også er. Men det har jo faktisk vært litt produktivt også, i og med at jeg nå har klart å produsere hele to blogg innlegg idag! Riktignok er dette et helt meningsløst innleg men det er da ivertfall skrytebilde av min nye MacBook Air med! WOHO

ENGLISH: Lan sounds pretty nerdy, I can asure you that it is nerdy as well. But, it has been productive as well, when thinking about the fact that I now have actually produced two blogposts! Even though this is a completely meaningless post there is after all some pictures of my new and fabulous MacBook Air! WOHO

-Namaste, God Natt, Gotn Nart

One thought on “Norwegian Lan

  1. hello, er det noe action med min India datter? har du gjort noe gøy i dets siste- og hvordan går det med selvstudiet og prosjektoppgaven som skal innleveres?

Leave a Reply

