Me? I have a blog?

Det virker nok som om jeg har glemt at det faktisk er jeg som er Helene Urhaug, utvekslingsstudenten i India med en blogg. Jeg har ikke glemt det, men min kjære datamaskin vil ikke sammarbeide med husets internett så jeg får ikke blogget fra dataen og jeg får dermed heller ikke noen kule bilder med i bloggpostene! Og jeg mener det er ukult å blogge uten kule bilder.
Siden jeg ikke har oppdatert på en god stund kan jeg i det minste dele en liten fun fact med dere! Helene Urhaug er ikke bare blogger og utvekslingsstudent i India, men også “President of music” ved Step by Step high school i Jaipur,  India.
Snakkes! Namaste!

One thought on “Me? I have a blog?

Leave a Reply

