Ut På Tur

På lørdag besøkte vi den ettertraktede atteraksjonen ved navn “Amber Fort”! Dette var en opplevelse jeg hadde gledet meg og skal si den gikk over all forventning!

SAMSUNG CSCDenne flokken med pyntede elefanter som sto klar til å frakte oss fra bunn til øverste delen av fortet til 90kr(!!!!!!!!!) var det første vi la øynene på da vi annkom. Et flott syn.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCDere ser det nok selv men jeg nevner det uansett, det må sies at utsikten på vei opp til fortet var fantastisk!

SAMSUNG CSCDen muslim inspirerte arkitekturen som dere ser på bildet er dekorert med mønstre malt for 400 år siden! Det har ikke vært endret en eneste gang.

SAMSUNG CSCDa jeg knipset bilde av disse gul kledde vaskedamene trodde jeg at jeg var snill, ettersom at dem i en god stund hadde smilt fra øre til øre mens dem hadde store øyne på kameraet mitt. Gjett om dem skulle ha penger etterpå! NB: Dem fikk ingenting.

Dette blir det for denne gang takket være dt trege nettet i heimen som gjør at det tar en evighet og tolmodighet for lang å laste opp bilder. Jeg håper at alle hjemme i Norge har en konge ferie og setter pris på den, for å gå på skole i viten om at du egentlig kunne hatt sommerferie*godegud*.

2 thoughts on “Ut På Tur

Leave a Reply

