Søndags Utflukt

For tre av jentene på studenthjemmet ble den forbigående søndagen ganske så vellykket! Meg, Marianne og Villemo tilbrakte søndagen på det som hertill har vært den beste “Pizza Hut” restauranten jeg har besøkt til nå. dette kommer fra en med lang historie i forhold til “Pizza Hut”-eller ikke. Etter å ha spist pizza til 20kr dro vi til det som allerede nå kan anses å bli vår stam cafè, nemmelig “Cafè Costa”.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCOm du noen gang befinner deg i landet India, staten Rajasthan, byen Jaipur, så anbefaler jeg deg å dra til “GT Bazar” å spise på “Pizza Hut”. Pizzaen er bedre enn hva bildet sier!

SAMSUNG CSCSå var det jo selvfølgelig en saftig dessert på stam cafèn vår etterpå. Et stykke trøffel kake og fersken iste som også smaker mye bedre enn hva bildet mitt her prøver å formidle. Mamma lurer kanskje på hvor mye jeg måtte ut med for å ha det så gøy, jeg kan misunne dere ved å fortelle at det ivertfall  ikke var over 100lappen!

Før jeg avslutter dette blogg innlegget kan jeg meddele at det så snart så mulig kommer ett innlegg hvor dere får se hva resten av utfluktene i min forrige helg omhandlet!

3 thoughts on “Søndags Utflukt

Leave a Reply

